Cuma, Haziran 09, 2006

Keyfim Yerinde...

Yine herzaman ki tembelliğimle staj işini son zamana bırakmıştım. Okul kapanıp istanbul'a döndüğümde bulurum düşüncesinin rahatlıpıyla pek sallamıyordum. Bir gün Necdet hoca bizelere gelip Linux konusunda bazı firmalarla konuştuğunu ve staj yapmak isteyen varsa yönlendirebileceğini söyleyince ben tamamdır dedim. yazı linux le geçiriyorum edalarıyla mutlu mesut ortalıkta dolanmaya başladım. Ama gel gelelim bu konuda hiç bir ses çıkmadı :( Çarşamba günü Necdet hocama bu konuda gelişme varmı diye sorduğumda bana umudu kesmemde sakınca olmadığını söyledi. Buda başka bir ifade şekli :)

Kaldık mı ortada. Çoğu yer stajyer alımını Mayıs ayında bitirdi. Ben başladım sağa sola haber salmaya. Dedim durum ciddi bulun bana bir staj yeri. Neyse iki dostum kardeşim var. onlara da haber uçurdum(telefon ettim). Saolsun Kadri abim bi arkadaşıyla konuştu ve bana numarasını verdi. Aradım. Tubitak da C# üzerine yazılım geliştiriyorlarmış. Güzel güzel konuştuk. Bana ne istediğini, benim orada neler bulabileceğimi anlattı. Cv mi yolladım falan filan. neticesinde yarın yani gündüz bana haber vericekdi olumlu yada olumsuz bi cevap dönücek bana. Ama olsun şuan olma ihtimalini düşünmekte güzel.
Neyse hadi bu güzel haber derken bugün onur arkadaşım aradı beni. Biriyle konuşmuş ve beni anlatmış. Ykb Gebze Teknoloji üssün de ASP ve SQL alanında staj yapma fırsatım olduğunu ve cv göndermemi istedi. Oldumu güzel haber 2 :)
Valla işler sonuçlanana kadar keyfim yerinde. Umarım ikisinden biri olur.
Birde işin kötüsü ikisi de gel derse ben hangisine gidicem ???
Bir yanda TUBİTAK bir yanda Teknoloji üssü. İkisi de gelecek vadeden yerler.
Sabah ola hayrola.
Kısmetimiz de hangisi varsa o olsun diyoruz. Yok ikisi de yoksa salık olsun deriz napalım :)
Saat kaç oldu ben hala ayaktayım. Son bir sınavım kaldı "İşletim sistemleri" harıl harıl ına çalışıyorum. Bitsin artık evime İstanbuluma dönmek istiyorum.
Bir an önce staj a başlamak istiyorum. hayat bu yerinde durmuyo zaman akıp gidiyor.

Çalışmak çalışmak çalışmak lazım...

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

<< Home